Lavendel & Romantik

Publicerat 2009-11-24 16:06:21
För att få lite inspiration inför julen besökte jag butiken Lavendel & Romantik, Dansk/Fransk inredning! Jag tillhör dem som bl.a. gillar de fransk/danska köksartiklarna. Det är många saker man skulle vilja köpa men det är inte alltid det passar med övrig inredning i mitt hem. Jag försökt ta ett foto på butiksinnehavaren "Majsan", men icke sa nicke. Jag trodde att hon skulle riva av mig min kamera. Oj, oj......

Här kommer några inspirationsbilder från butiken:

---


---



---



---



---

Det finns massor, massor mer att titta och köpa i butiken och jag fick göra ett urval för att inte avslöja för mina närmaste vad jag tänker köpa till julklapp.

I morgonkväll kl. 18.30 är det kundkväll i butiken där man bl.a. kan köpa vackra blomsteruppsättningar.


Inspiration // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!