Människor att älska

Publicerat 2009-11-22 08:50:15
I tidigare inlägg har jag visat lite av min son Per men nu är det dax att visa lite bilder av min äldste som Björn och hans flickvän Rocky! För mig är de speciella och unika som jag älskar mycket, mycket.....
---
Rocky och Björn
- Underbar blick -
---


Urläcker bild på Rocky
- kram från mig -

---


För mig en mycket fin bild!

---

JAG ÄLSKAR ER!




Blandat // 1 kommentarer




Rocky

tänkte bara påpeka att den "urläckra bilden" är tagen av min vän Malin Falk som är fotograf, denna bild en del ur slutprojektet på fotoskolan skånes projektår där hon gjorde en pin-up kalender med vinkeln att det skulle vara påklätt och lite attityd i bilderna, och att de skulle spegla personen som porträtterades. Resultatet blev tolv mycket urläckra bilder. :D

2009-11-22 20:41:26



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!