The other man

Publicerat 2009-11-22 19:55:49
Jag har tillsammans med Mr Magic tittat på filmen "The other man", som handlar om svartsjuka och förbjudna fantasier. I huvudrollerna spelar Liam Neeson mannen, Antonio Banderas älskaren och fru Laura Linney.
-
Historien handlar om en man vars fru lämnar honom och han får reda på att hon haft en affär med den levnadsglada och charmerade spanjoren Ralph. Mannen skapar en kontakt med fruns älskare. Historien är överraskande och den vävs samman på ett mycket spännande och intressant sätt. Filmen är fängslande men inte gripande.
-
Filmen är sevärd och jag kan verkligen rekommendera den!
---

Batteriet tog slut i kameran när jag skulle ta kortet. Därav kvaliten!

Blandat // 1 kommentarer




Bella

Vet ni vad jag tycker om, att komma hem till dig och pappa och bara ''vara''.. Ni får mig att känna sån tryghet. Så skönt att bara äta något och titta på en bra film ihop med er :)



Måånga kramar ses snart!

2009-11-22 23:52:12 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!