You never walk alone

Publicerat 2009-11-20 17:33:11
Jag måste få berätta om en fantastisk musikupplevelse när jag var i Liverpool, England på ett uppdrag i jobbet. Jag passade att besöka Liverpools hemmaarena "Anfield" för att titta på en fotbollsmatch. Jag hade fått reda på av min son Per att Liverpool skall ha en av världens bästa supporterlåt som stödjer laget.
-
När jag kom till arenan hade 42.000 fans kommit och alla satt stilla och väntade på matchen. Då hände något.....42.000 fans, ställer sig upp, håller upp sina halsdukar, står alldeles stilla och sjunger låten "You never walk alone". Mina tårar rann och jag kände en ofantlig lycka.
-
Jag hittade låten på youtube och jag vill gärna dela med mig av upplevelsen till er läsare. Lyssna och njut...
---

Sport // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!