Första middagen ute på altanen i år - wonderful

Publicerat 2010-04-09 17:31:27
Jag måste slänga in ett inlägg till innan kvällen för att visa att solen nådde fram till vår inglasade altan under eftermiddagen. Vi passade på att äta vår middag där och det var verkligen myspys.
.
Ni vet min åsikt om bilder på mat och resultatet blev detsamma igen men " go for it".
...
Jag skuggar medvetet bilden för jag vill verkligen visa att det är solen som sticker fram.
Så här tidigt på våren vill man verkligen uppleva skiftningarna mellan skugga och sol.

Blandat // 2 kommentarer




{Mirre} Fotande hundtoka

Ohh vad underbart, där hade jag velat vara med, fniss.



Bellman tycker jättemycket om halsbandet. Bellman har en tendens att se lite deppig ut på kort, haha



Men han är jätetsnygg och stolt i det =D

kram

2010-04-09 18:21:29 http://myflowergirl.blogg.se/
Bella

Gud vad mysigt det där såg ut :) kram

2010-04-10 13:36:12 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!