Middag tillsammans med nära och kära

Publicerat 2010-04-03 20:05:13
Idag har Mr Buddhas mor, dotter och min son och hans flickvän ätit en påskmiddag med oss. Vi skrattade och hade det mycket trevligt. Vi åt en traditionell påskmiddag med sill, nubbesallad, lax, Västerbottenpaj, fläskfilé och fårfiol. Mumsfillebabba!
.
Farmor Karin trivdes i vårt sällskap och berättade anekdoter från förr. Bella(blogg) satt mest och lyssnade på alla, för i det här sällskapet är det inte lätt att få en syl i vädret. Jag tror även att Per och Marit trivdes ganska bra. Myspys!

-♥-




Det är inte lätt att fotografera mat varför jag fick dissa ett stor antal. De enda bilder som gick att visa!
...


Marit                                    Bella (blogg)                                            Karin


De vet att bilderna kommer att dyka upp på min blogg!
JAG SER ER NOG!


Vänskap // 3 kommentarer




Bella

Tack för en ur trevlig dag, nej men det är lugnt :) det tar vi en annan gång.. SUper bra dag.. kram på dig!

2010-04-03 20:25:07 http://bellablogg.se
Mirre från Småland

Hej sitter på mammas och pappas segdator, så det tar sin lilla tid att komma in, skratt



Men hoppas att du har en trevlig påsk, mend et verkar du ju ha minsann. Finfina bilder.



har varit ut och fotat idag ligger över 100bilder i kameran som jag ska gå igenom då jag kommer hem =D



ha det gott

Krama

2010-04-04 14:08:56 http://myflowergirl.blogg.se/
FlizanLizan

Fin blogg :)

2010-04-04 19:25:15 http://flizanlizan.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!