En vanlig måndag

Publicerat 2010-04-19 19:57:34
Idag har jag fått lägga ned tid på att hitta tågbiljetter som ska ersätta inställda flyg. I morgon ska jag åka på tjänsteresa till Karlskrona och det ska bli trevligt. Jag hoppas att vi får möte våren i jämförelse med den kalla vind som vi har här i Dalarna. Hoppas även på att kunna ta massor med fina fotografier, som jag kan visa er här på bloggen.

Just nu sitter jag och grunnar över hur jag ska packa för några dagars tjänsteresa. Den här årstiden kan det vara besvärligt att veta vad som kommer att möte en. Just nu sitter jag och tomtittar rakt ut i tomma intet och inom någon timme faller säkert polletten ned! hahaha

Visst är det märkligt att jag ska behöva en sådant här anteckningsblock? Förstår inte....

Blandat // 1 kommentarer




Jenny

Haha, jag gav ett sånt anteckningsblock till mamma i julas, ni kanske har något gemensamt? ;)




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!