Våga gå till tandläkaren

Publicerat 2010-04-05 19:47:19
Mr Buddha och jag tog en promenad på långfredagen och vi noterade att tandläkarna i Borlänge hittat ett nytt sätt att profilera sig. Det verkar att det är svart och vitt som gäller och skyltarna känns inte särskilt inbjudande och förtroendefulla. Nej, till de här kommer jag inte att gå! Vad tycker ni?
Aj, aj, aj....... min känsla! Begravning, tror ni att det köper guld från döda???
.
Här tror jag att de har rosa plastblommor i väntrummet!
.
Namnet känns skrämmande!

Blandat // 3 kommentarer




{Mirre} Fotande hundtoka

Hehe, inte så inbjudande kanske näee =D, men fina bilder =D. Min sambo har ont i en tand så han ska till käftis i morrn förhoppningsvis =D

kram

2010-04-05 22:49:38 http://myflowergirl.blogg.se/
{Mirre} Fotande hundtoka

Ja jag känner också frihet, de som fäljt min blogg och förra blogg tycker la jag är tråkig som alltid fotar vattenbilder då jag är nere =D. Men det är just den där frihetskänslan du skriver som man mår bra av. Landbilder kan jag ju fota hemma på fina kvistar och sådant =D.



Tack snälla för raderna, det värmer

kram

2010-04-06 09:18:07 http://myflowergirl.blogg.se/
Louise Alexandersson

Hahah, vilken kul grej att du kikat på en sådan grej, det måste jag börja med. Kolla in konstiga skyltar!



Jag gör faktiskt inget med bilderna...inte så ofta iallafall. Jag har en väldigt bra kamera :)

Just de med blommorna är helt orginal från kameran, men visst det gör ju skillnad beroende på vad man ställer in kameran på. Jag fotar alltid på manuellt och expreminterar mig fram.



Ha en skön dag

Kram Louise

2010-04-06 15:17:59 http://www.louisealexandersson.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!