Vårfint

Publicerat 2010-04-04 20:44:49
Idag har jag skjutsat min yngste son Per till hans nya bostad i Uppsala. Vi har jobbat i åtta timmar för att få vårfin i lägenheten och det doftar underbart. Nu ligger vi utslagna på soffan.
.
På påskafton fick jag mig en rejäl pik av sonen. Han påstod att när han hjälpte mig med att måla en fondvägg svart, låg jag på soffan och tittade på. Jag vet inte om det är sant men jag har återgäldat genom att hjälpa honom med att sy gardiner, kuddöverdrag och storstädning av lägenheten. Tjänster, gentjänster.
.
Jag ser på mina bilder att jag är lite för trött för att lyckas bättre men jag hoppas ändå att ni får en känsla av att våren kommit in i hans lägenhet.
...
Köket!
...
Vardagsrummet!
...
...
Sovrummet!

Blandat // 3 kommentarer




FlizanLizan

sv: Så lite så och tack själv hehe :P

2010-04-04 21:42:02 http://flizanlizan.blogg.se/
Per H

Snyggt..

2010-04-04 21:53:14
{Mirre} Fotande hundtoka

Ohhh vad fiint han har det =D

kram

2010-04-05 22:48:48 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!