Vi hade så roligt

Publicerat 2010-04-11 13:13:59
Som ni vet var jag och Mr Buddha bortbjudna till några vänner och vi hade så vansinnigt roligt och trevligt. Naturligtvis sken solen över Borlänge varför vi fick känslan av att vi var närmare sommaren än vintern.
.
Allt började med att vi badade i en bubbelpool utomhus. Solen stekte och vattnet var underbart varmt. Naturligtvis fick oss serverat god dricka, som hör till! Superhäftigt! Därefter en god middag i en vacker miljö. De bor i ett nytt Fiskarhedenhus som är underbart inrett. Svarta blanka klinkergolv och färgskalan gick i vitt, svart och grått. Accenfärgerna var vinrött och lila. Jag kommer inte, som vanligt, att publicera några interiörbilder för att visa värdparet respekt men jag kommer däremot att presentera några detaljer från inredningen och kvällen.
...
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!
...
Det ångar så mysigt från poolen!
Värdinnan Annica!
...
...
Ser ni den vackra spegelbilden som avtecknar sig på det blanka golvet!
...
Den här vackra lampan har de hängandes i rummet som ansluter till duschen! Vill bara ha! PRONTO
...
Jag hoppas ni ser att jag har ett kristallglas balanserande på huvudet!
...
...
...
Huset har en tillbyggnad, ett annex, som har ett ovalt dekorationsfönster mellan tillbyggnaden och huvud-byggnaden. Den är bilden är tagen från huvudbyggnaden ut mot tillbyggnaden. Jag tycker bilden blev ganska läcker!
...
Se här hur glada vi var!
Jag har massor med bilder från kvällen men dessa får vi ta vid ett annat tillfälle!

Vänskap // 3 kommentarer




annso

men fy tusan vad mysigt! & vad fin du är i håret kvinna! riktigt fräsht :)

2010-04-11 14:20:12 http://kiingwood.blogg.se/
Mirre

Jätefiina bilder, det syns hur trevligt det var. vad lovely med bubbelbad med =D, det förstår jag var pricken över iet =D



Gott allt ser ut med

kram

2010-04-11 17:31:17 http://myflowergirl.blogg.se/
birgit

Vadan detta mr Buddha, laddningen verkar sloka redan vid bubbelbadet.



Tipset med varmt alt. kallt vatten funkar bra på din gamla svägerska. kram till Er båda.

2010-04-11 19:07:10



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!