Det är nog en blandning av erfarenhet och ålder som gör att man blir mer laid back

Publicerat 2010-08-26 18:15:47
Mr Buddha har åkt på en sponsorresa med Leksands IF till Mariehamn så jag har en "baravara" kväll tillsammans med mig själv. När jag kom hem hoppade jag upp i soffa (bildligt talat) och öppnade min nyinköpta tidningen TARA. Det första jag fastnade för var en artikel om två kvinnor i mogen ålder som påstod "Det är nog en blandning av erfarenhet och ålder som gör att man blir mer laid back". Självklart är det så! För varje år som går blir jag mer och mer nöjd med mig själv och tycker att det är skönt att ha blivit vuxen. Tänk att få bli en klok tant som Agatha Cristis "Miss Maple".
.
Just nu passar den här bilden bra in på mig. Känner mig som fröken Knopp! Hahahaha
.
En rolig skylt som jag hittade i Norrtälje!

Blandat // 4 kommentarer




Helena Kulle

Haha, söt skylt!

Säljer dom knoppar tro :)

/Helena

Len@

Vuxna knoppar då... ;) Skön skylt !!! ;

2010-08-26 20:40:12 http://Lenasfotoram.blogspot.com
Halloj världen! /Inger

Låter bra det! Kul skylt. :)

Mirre fotande hundtoka

Härligt att känna så, känner igen mig själv i det. Har alltid varit så oerhört fåfäng och kritiserat mig själv. Men börjar tänka mer och mer att jag duger som jag är =D



Kramar

2010-08-27 10:56:59 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!