En regnig måndag

Publicerat 2010-08-30 18:48:38
Den här dagen har varit riktigt bra. Vet inte varför jag känner så men kanske för att jag sovit riktigt bra i natt. Allt på jobbet har rullat på bra och känner mig ganska nöjd. Pss.... jag har köpt en ny väska "igen" men säg inget till Mr Buddha. Tänk vad ofta vi kvinnor har dåligt samvete för att vi konsumerar men..... vi håller Sverige på fötterna. Konsumerar vi inte minskar antalet arbetstillfällen och skatteintäkterna minskar. Helt plötsligt känner jag mig ganska nöjd.
.
Nu ska jag ta fram en bra bok och ägna en lugn stund för mig själv!
...
Strandkiosk - Gran Canaria

Foto // 1 kommentarer




LissenTo

Läcker bild!!!!!



Jag har varit på Ikea ikväll och konsumerat :-)

2010-08-30 22:45:06 http://lissento.blogg.



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!