Leksand

Publicerat 2010-08-22 10:25:15
Som jag nämnde i tidigare inlägg var vi till Leksand och tittade på ishockey. Jag tycker verkligen ishockey är underhållning. Den är fartfyllda och drivkraften av att få vinna är slående! Jag tycker att den drivkraften passar sig bättre i idrottsvärlden än på en arbetsplats. Då syftar jag till det ohälsosamma med att driva sin uppfattning till vilket pris som helst.
.
Matchen var inte den bästa jag sett och Mora vann med tre mål. Jag fick tillfälle att få träffa en gammal vän till Mr Buddha. En fröjdig kille som är entreprenör uti i fingerspetsarna. Mycket vänlig och lätta att umgås med. Det är härligt med kreativa, varma möten.
.
Efter matchen gick vi ut på krogen och åt en härlig middag. För min del blev det en "Filé Oscar". Nice!
...

Blandat // 1 kommentarer




Mirre fotande hundtoka

Ohh lite pippi Långstrump över huset, så härliga minnen man fick =D



kramar

2010-08-23 18:36:26 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!