Mockat spiltan

Publicerat 2010-08-11 17:19:52
Den här eftermiddagen ägnar jag åt att städa vårt lilla hus. I morgon kommer våra nyvunna vänner från Sundsvall och hälsar på. Det ser jag fram emot! Det är alltid roligt att mötas och i det här fallet få prata gamla minnen.
.
Vidare har jag fått mina nya blå linser. Problemet är att jag inte ser ett dyft och vad det beror på förstår jag inte. Har beställt dem efter ett recept från en optiker och det borde stämma! Ska prova dem en gång till och funkar det inte måste jag göra en reklamation. Det ordnar sig säker!
.
♥♥♥
Med den här bilden har jag lekt lite med i Photoshop

Blandat // 3 kommentarer




Maria-Thérèse

Hehe, själv har jag precis fotograferat hästar!

2010-08-11 18:25:32 http://blog.afiori.com
Maria

Du kanske gjorde som jag en gång.. blandade ihop minus och plus vid beställningen!

2010-08-11 18:38:01
Maria-Thérèse

näpp, jag använder inte Photoshop alls. Har det inte.

2010-08-11 18:47:46 http://blog.afiori.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!