Plan for my life

Publicerat 2010-08-17 19:29:27
Jag känner att jag börjar bli mer och mer otålig ju äldre jag blir. Jag vill bara komma till ro och få ordning på allt som påverkar mig och jag vill ha en plan för hur jag vill att livet ska se ut när jag går i pension. Vad har hänt under med mig under de senaste 30 åren? Jag har skaffat mig en utbildning, gift mig och skaffat barn, genomgått en karriär, fostrat barn, haft cancer, satsat på en gympaledar/karriär och skilt mig.
.
Allt har bara rusat på utan någon särskild planering. Numer känner jag att tiden går för fort och jag är rädd för att allt ska vara slut när jag äntligen går i pension.
.
Jag har en önskan om en plan för ett utlandsboende när jag fyller 60 år. Vidare vill jag gifta mig och arbeta för att få bort all stress som jag dragit på mig under de 35 år jag arbetat. Bara vara!
.
Vad vet jag? Jo, att jag kommer att gå och lägga mig bredvid Mr Buddha ikväll! Förhoppningvis kanske han orkar röra vid mig.....hahaha

Foto // 4 kommentarer




Maria-Thérèse

<3



Har du haft cancer?! Vad hemskt :( Hoppas du är klar med alla dina jobbiga saker och sedan är allting bara bra! Planera för ditt utlandsboende kan du väll sätta igång med nu, idag. Och jag kan fota ditt bröllop!

2010-08-17 19:39:07 http://blog.afiori.com
Annelie

Härligt, vi har också en plan för ett utlandsboende framöver...

Kamerainställning: F 5,6, ISO 400, 1/13 sek

En aning Gaussisk oskärpa på allt utom ögonen, lite neddragen färgmättnad....

2010-08-17 22:28:07 http://dartanjang.blogspot.com
Bella

Bra skrivet Lena. Tänk vilken förebild du faktiskt är. Med alla erfarenheter du har och med alla kloka ord du gett mig. Du är guld värd!

2010-08-17 23:54:10 http://bellablogg.se
Johanna - Fotoblogg!

Låter bra med lite planering tycker jag. Man ska ju inte känna sig stressad för att hinna med det man vill göra. Men det gör man ändå, jag vet.

Jag är 31 och känner mig stressad över att hitta ett jobb jag ska trivas med, hinna skaffa barn om jag vill och hinna resa och allt möjligt annat... Och tiden bara springer iväg. Men vi har i alla fall köpt hus! Och vi trivs sååå bra!



Bilden är jättefin! Så sött hjärta och skålen är underbar. Jag är svag för små skålar och sånt. :)

Kram!

2010-08-18 08:25:25 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!