En mysig kväll

Publicerat 2010-08-21 09:29:29
Hejsan alla läsare! Igår var första gången sedan jag startade min blogg som jag inte hade någon inspiration för att blogga. Det kanske är hälsosamt att jag känner så emellanåt. Att blogga får inte bli den viktigaste drivkraften i vardagen ut en del av den.
.
I går hade Mr Buddha och jag en trevlig eftermiddag och kväll tillsammans. Vi stängde av alla telefoner, lagade lite god mat, drack en gott flaska vin och vi satt länge ute på altanen och spelade kort. Den här gången fick han tillfälle att vinna över mig!
.
Den här förmiddagen kommer jag bara att ta det lugnt. Sedan ska jag försöka att städa igenom huset. Jag kan tycka att det är ganska trevligt en dag som den här. Det är mulet ute och det finns inget annat som drar.
...
Skomakarlåda: Potatismos, purjolök, rökt fläsk och en fin köttbit!
Det smakade underbart gott!
...
Vedervärdig bild! Ni ska vet att det är svårt att fotografera mat så att den ser god ut.

Blandat // 3 kommentarer




Maria-Thérèse

haha @bildtexten! Faktiskt svårt även med mat man verkligen gillar. Undra varför kakor är så mycket lättare att fota? ;)

2010-08-21 11:56:30 http://blog.afiori.com
Mirre fotande hundtoka

Uj vad gottit =D. ja så har jag också kännt nu att jag har ingen inspiration till blogga =D.



Skön kväll ni hade =D

kramar

2010-08-21 16:52:37 http://myflowergirl.blogg.se/
catja

Håller med! Mat ær næstan omøjligt att få till snyggt. Ljuset før min del som alltid blir fel.

2010-08-22 00:18:37 http://bjermo.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!