Vi kommer att få trevligt besök

Publicerat 2010-08-10 20:29:45
För er som följt mig här på bloggen vet att jag träffade en kollega från förr på planet till Samos i maj. Idag på eftermiddagen fick vi ett samtal från dem. De var på väg till Dalarna och skulle stanna till i Borlänge för att träffa oss. Jättekul:-). Vi åker till campingen och träffar dem i morgon och på torsdag kommer de hit på en liten grillfest!
...
...
Visst har vi haft en skön eftermiddag idag. Solen har gassat och vi har suttit många timmar på altanen och myspyst! Mr Buddha har det sociala ansvar för kvarteret (tror han) och har gått runt och språkat med alla. Hahaha....... jag har aldrig tidigare träffat någon som har en sådan social kompetens som den mannen.
.
Mr Buddha åker till Leksand i morgon för att träffa lagledningen för Leksands hockey. Han kommer att hjälpa dem med behandling av skador kommande säsong och det tror jag han kommer att gilla. Lycka till mannen;-)
...
I like......

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!