Borlänge-Västerås-Uppsala-Borlänge

Publicerat 2010-12-23 21:12:00
...
I morse åkte jag från Borlänge till Västerås för att hämta min son på hans arbetsplats. Vi passade även på att hälsa på min bror som är bosatt just i Västerås. Naturligtvis bjöd de på massor av kakor och bullar.
...
Mums! Bullfatet fick inte plats på bilden!
...
Vad fantastiskt vacker det är med vita tulpaner!
...
Tjocka släkten dök även upp!
...
Mammas stolthet!
...
Efter Västerås åkte vi till Uppsala för att hämta julklappar och packning för sonens veckor i Dalarna. Sen bar det av till Borlänge igen!
.
När jag kom hem griljerade jag skinkan, gjorde nougatgodis och därefter färdigställde jag en sillinläggning.

Foto // 3 kommentarer




Mirre

Uj vad du har fart runt, men skönt att få hem sonen, den andra då kommer han med?

kramar



Bellman hälsar ;)

2010-12-23 22:39:31 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

God jul vännen, hoppas du får en underbar jul.

BAMSEKRAM från oss..

/Helena

Len@

Det var ingen dålig resa... Visst är det underbart med dessa fina söner, har en jag med ;) Kram och God Jul!!! ;)

2010-12-24 09:26:55 http://lenasfotoram.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!