Det börjar ta form!

Publicerat 2010-12-22 18:18:49
...
Nu är julgranen klädd och jag tycker den är fruktansvärt ful. Helt plötsligt har jag blivit anti mot plastgran och beslutat att kasta den på soptippen efter den här julen. Den är verkligen själlös men nu står den där och är klädd.Den enda julklappen jag hittills köpt hänger i granen och jag har en del att göra i morgon.
.
På tal om i morgon så ska jag åka till Västerås och hämta min son, hälsa på brorsan, åka till Uppsala och hämta sonens saker han ska ha med sig hem över jul och nyår. Hoppas hinna en sväng förbi IKEA.
.
Trots att jag är 55 år och tycker att jag är ganska klok så har jag i sista minut klarat mig ur ett helvete. Min sambo och jag har separerat men det har framkommit att han endast levt med mig för att jag skulle rädda upp hans ekonomi. Kärleken fanns inte men jag var skön att ligga med. God Gud att jag tog mig ur allt det här. Snälla ni, om ni märker att er relation inte är äkta, stick!
.
Jag mår fantastiskt bra trots min förkylning och ser verkligen fram emot kommande helger!
KRRRRRAAAAAAAMMMMMMMMMM

Blandat // 10 kommentarer




Mirre

Du är värd så mycket, mycket mycket bättre. Det är så dåligt, vilket svek.



Du har ju fått till en superfiiin gran, och du har ju massor att göra hör jag ju, sedan om man ej hinner tycker jag det är ok att köpa julbak med =D



hade gärna kommit förbi till morsan

kramar

2010-12-22 18:50:35 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Hehe, ja känslan blir ju inte desamma med plast, man saknar doften med en gran åsså, men jag tycker den ser bra ut :)

Hmm, lessen för din skulle, men det lät ju inte så bra att han levde med dej för en sån sak. Vad skönt att du tog dej ur det.

Önskar dej den underbaraste julen i världen.

STOR BAMSEBAUTAKRAM

/Helena

junitjej

Vilken fin julgran!

GOD JUL!

2010-12-22 22:59:30 http://junitjejen.se
Catja

Fy sjutton. Bra. Ut med både plastgran och plast-Buddha.



Starkt och bra gjort. Heja Dig, du har banne mig skinn på näsan. Hoppas det går upp för honom att han mist ett kap, en riktig kvinna!

kram och God Jul på dig!

2010-12-23 06:52:27 http://bjermo.se
Johanna - Fotoblogg!

Jag tycker att granen ser väldigt fin ut! Fina julkulor och jag skymtar en skön halmbock. :) Men riktig gran luktar så mycket jul.



Skönt att du gått vidare från förhållandet! Hemskt att behöva höra sådana hemsheter dock. Fattar inte hur man har mage att göra så mot någon.



Önskar dig i alla fall en God Jul! Kram!

2010-12-23 12:03:36 http://lionfish.blogg.se/
Maria H

Plastgran är ok!



Bra att du blev fri Sol-och-våraren... verkar vara egoist och inte kan klara sig själv... är nog ute på jakt efter ett nytt offer nu!



GOD JUL på dig!

2010-12-23 12:20:38
Anonym

Du har gång på gång visat att du är en stark och trygg kvinna som står på egna ben, vad som än händer. Nu har du ju en ny kille som har mycket snyggare kulor i grenen än någon annan och som dessutom står i egen fot!

Kram från Jul-slinkan

2010-12-23 17:40:24
annso

Nu såg jag ju att du hade skrivit i min blogg. Har inte varit inne där på flera dagar :) Vad bra att de kom fram och att de uppskattades :)



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCKSÅ!

2010-12-23 19:00:31 http://kiingwood.blogg.se/
Anja

Hejsan. Tjusig julgran. Krya på dig vännen och ha en riktigt God Jul! Kram

kärran

Heja dej Lena! Granar kan vi vara utan! Vaffö ska släpa in träd i våra hem o plocka fulla med "pynt"? Kan det vara bra för skogen?

Och karlar... som min Mia sa en gång: "En kvinna utan man är som en fisk utan cykel"! Stå¨på dig gumman! Var sak har sin tid!

2010-12-25 03:06:36



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!