Ett nytt möte med en bloggvän

Publicerat 2010-12-29 18:22:37
Imorgon får jag besök av → anja-annasfoton.blogspot.com som är en duktig bloggare och fotograf. Hon skulle en sväng till Borlänge och erbjöd sig att komma förbi och hälsa på. Hon har lovat mig att beskriva hur hon arbetar med porträttfotografering i största allmänhet. Som ni alla vet är porträttfotografering min akilleshäl och jag vill så gärna lära mig för att utvecklas.
...
...
Vi får se om hon kan hjälpa mig med att utveckla min förmåga att ta just sådana här bilder!

Foto // 2 kommentarer




Helena Kulle

Åh vad spännande, ser fram emot resultaten sen ;)

KRAM

Mirre- Foto & hundtoka

Ohh vad roligt, du får lära ut oss sedan och tipsa =D

kramar

2010-12-30 11:22:22 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!