Julafton 2010

Publicerat 2010-12-25 14:30:10
...
Den här julaftonen firade jag tillsammans med min X-man och yngsta sonen Pelle. Vi hade riktigt trevligt. Det var riktigt skönt, efter den här tråkiga hösten, att få sätta mig vid ett dukat julbord och bara få vara. Julen är ämnad för att alla ska få ha det så bra som möjligt och Pelle tyckte att vi skulle lösa det på det här sättet. Han tyckte att det skulle kännas märkligt att sitta ensam med pappa under dagen och ensam med mig på kvällen. Barn med frånskilda föräldrar kan många gånger tycka att det är stressigt runt julen och jag tycker att vi vuxna ska försöka lösa situationen på bästa sätt om det går.
.
Jag fick många fina gåvor men den jag uppskattade mest var den fotobok som Pelle köpt åt mig. Massor med fina bilder och tips om hur jag kan bli en bättre fotograf. Tack vännen.

Blandat // 4 kommentarer




Mirre- Foto & hundtoka

Väldigt fin gest att fira tillsammans sådär =D. Tycker jag helt klart med att man ska göra.



Kanonersklapp ju =D

kramar

2010-12-25 19:23:54 http://myflowergirl.blogg.se/
Helena Kulle

Ja, julen är inte kul när man har skilda föräldrar, vad bra att ni kunde lösa det så, en jul som alla uppskattade ju :)

Wow, vilken fin bok du fick, en son som vet vad du gillar.

Hoppas och önskar du får en mysig fortsättning...

STOR kram från mej..och Timon :)

/Helena

Johanna - Fotoblogg!

Låter som en härlig julafton. Skönt o lugnt. :)



Och fina bilder blev det! Spännande med fotoboken. :D

2010-12-26 20:08:02 http://lionfish.blogg.se/
Louise Alexandersson

Där lurade du mig allt, tittade på bilden innan texten...åååå jag trodde du fotat till boken!!

Hade ju varit helt grymt kul.

En dag så!



God fortsättning



Många Kramar

2010-12-28 06:48:23 http://www.louisealexandersson.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!