Nu har det hänt igen!

Publicerat 2010-12-30 19:34:51
Fick en impuls och ringde min frisör nu under eftermiddagen! Så här blev det och jag blev riktigt nöjd men jag måste göra en blekning till för att färgen slår för mycket åt gult. Min frisör blekte håret i två omgångar och min hårbotten klarande inte mer idag. Jag tycker det är lite kul att förändra mig och vara lite provokativ!
...

Blandat // 8 kommentarer




Mirre- Foto & hundtoka

Ser jättesnyggt ut =D. Hur var träffsen med Anna idag?

kramar

2010-12-30 19:48:55 http://myflowergirl.blogg.se/
annsoo

wooow, det ser supersnyggt ut!

2010-12-30 22:00:43 http://kiingwood.blogg.se/
annso

Tack Lena! & Jag vill tillönska dig detsamma, Gott nytt år!

2010-12-31 09:28:49 http://kiingwood.blogg.se/
Helena Kulle

You go girl!!! Fasen vad snyggt och kaxigt! Passar dej!

Var åsså hos min frisör igår blev en sväng om med rakapparaten :) Snaggad som en nakenråtta (på sidorna)



Du fina kvinna, vill passa på att önska dej ett riktigt gott nytt år och tacka för alla fina ord du skrivit till mej. Och tack för din blogg och för att jag hittade dej :) Hoppas du får ett underbart nyår och en underbar start på 2011.

KRAM från mej, ja,ja och Timon åsså :)

LissenTo

Men coola tjej, vad modig du är!

Och snygg!



Gott nytt år önskar jag dej! Kram Lissen

2010-12-31 10:29:57 http://lissento.blogg.
birgit

Detta är Din nya look, mycket snyggt. Brorsan var lite skeptisk till den förra, han kände inte igen Dig, men här är Du super. Gott Nytt År och måtte det nya året komma med positiva känslor och som sagt FÅNGA DAGEN.

2010-12-31 17:22:12
Rocky

Häftigt Lena! Tänkte ge dig ett tips, istället för att blondera det en tredje gång och slita ännu mer på håret, så finns det ett sk silverschampo man kan använda. Det är ett lila schampo som helt tar bort de gula pigmenten och gör att man fåt mer vitblont hår (Obs ej grått :D ). Loeral har en bra. Hoppas du hade en fin nyårsafton! Kram

2011-01-02 09:22:11
Bella ''bruden'' Hillerström

SUPER DUPER SNYGG!

2011-01-14 21:59:43



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!