Tre dagar kvar till semester!

Publicerat 2010-12-14 17:18:57
...
Nu är det bara tre dagar till min julsemestern och det som känns märkligt. Bara vetskapen om att semestern stundar gör att jag blir ännu mer trött. Det är säkert så det ska vara.
.
Jag har en kollega som aldrig lyssnar av sitt mobilsvar!!!??? Han påstår att telefonbolaget tröttnat på att skicka ett meddelande till hans telefon om att någon sökt honom:-)))))). Jag fick inget riktigt svar på varför han inte gör det men det bara är så. Tänk att det finns nördar var man än vänder sig och till saken hör att han är vår it guru och sköter alla it-lösningar för oss anställda. Idag, när han fick min bloggadress, var det första gången han överhuvudtaget besökt en blogg:-))) Jag har länge undrat över hur man orkar vara en kuf men ni ska veta att jag bara gillar karaktären.

Foto // 4 kommentarer




Helena Kulle

Åh vilken underbar bild, så vackert.

Var ska du nånstans på din semester tro? Till nåt varmt ställe?

Hur som helst önskar jag dej en supermysig semester.

KRAAAAAM

/Helena

Mirre

Så vacker bild =D, jag bara vill ut och fota då jag ser den



Mehh, vad var det för en vet ej vad blogg är, haha

Kramar



Självklart vilel jag fixa in snön åt dig =D

kramar

2010-12-14 19:10:07 http://myflowergirl.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Vacker & lockande vinterbild! Härligt med solen som blänker i isen. :)



Skönt med semester snart! Jag ska ha en vecka efter Nyår, så jag får vänta lite till. :D Kram!

2010-12-14 21:25:14 http://lionfish.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Vacker & lockande vinterbild! Härligt med solen som blänker i isen. :)



Skönt med semester snart! Jag ska ha en vecka efter Nyår, så jag får vänta lite till. :D Kram!

2010-12-14 21:25:21 http://lionfish.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!