Sköna fredag

Publicerat 2010-12-17 19:25:15
HEMMA!!! Det är så underbart skönt och i kväll ska jag bara ta det lugnt. När jag kom hem stod det två påsar specialkaffe som min kära granne tillverkat. Han är VD för Kaffebönan och suveränt duktig på kaffe. Jag tror att bönorna kommer från NEPAL. Jag ska skapa mig en stund imorgon för att bara njuta. Mmmmmm
...
Tack Anders! KRAM
...
Idag har jag fått en ny tjänstetelefon när jag tappade min gamla i toaletten. Pinsamt men det var faktiskt så! Att få en ny telefon tycker jag är besvärligt! Var trycker jag, vad finns i menyerna m.m. Pust....
Vi blir snart kompisar!
...
Inte nog med det...i skrivande stund ringer det på dörren! Själv sitter jag och bloggar och har precis kommit ur ett härligt bad. I badet passade jag på att ta mig ett glas mustigt glas rött vin! När jag öppnad dörren stod min vackra, snygga och häftiga granne med ett stort leende: Hoppsan, har du redan tagit HÄLG (på dalmål, bolängemål). Har du BAKPLÅTSPAPÄÄÄÄ? N skulle ha sett mig! Frissan på sned, röda läppar och tänder av vinet och iklädd en cerisefärgad morgonrock! Oj oj snacka om att jag kände mig skitful...hahahaha

Blandat // 4 kommentarer




Annelie

Hahahaha! Jag tycker du redan verkar ha rätt trevliga granna!

Men flytta hit vetja, du är så välkommen!

2010-12-18 22:51:07 http://dartanjang.blogspot.com
Mirre

Låter som en liten fling det där, hehe. Du var säkert jättefin =D, snyggt med lite rödmossigt, sexigt serru =D

kramar

2010-12-20 10:57:00 http://myflowergirl.blogg.se/
Johanna - Fotoblogg!

Åh, det där kaffet såg verkligen lockande ut! Låter skoj att testa nya smaker. :)

Och bilden var väldigt fin på dem.

2010-12-20 18:26:15 http://lionfish.blogg.se/
JennyBeata

HA HA HA

skulle inte kunnat säga det bättre själv... på båååårlängemåååål

om möjligt har du förskönat styggelsen något ;)

2010-12-21 09:23:50



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!