En kappa för en modig

Publicerat 2010-02-08 17:53:50
I fredags fick jag med posten min kappa som jag beställt av märket Desigual. Ett design från Spanien. Tyvärr var den alldeles för liten för mig, varför jag erbjuder någon av er att köpa den till samma pris som jag fått ge. Den har storlek 44 men enligt nordiska mått motsvarar den stl 40-42. Kappan kostar 3999:/ ordinarie pris men jag erbjuder er kappan för 1999:-, + frakt. Den är så snygg och välsydd! Jag kommer att skicka det tillbaka inom tre dagar.

Jag har fotograferat med blixt varför färgerna blev litet starkare än normalt!
-♥-
---
---
Fodret är urläckert!

Blandat // 1 kommentarer




annso

sv; vet inte alls vart han ahr tagit vägen. men jag ska häls ahan att han är saknad i lenas blogg :)



OERHÖRT FIN KAPPA!!!

2010-02-08 22:09:08 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!