Ett riktigt gott skratt

Publicerat 2010-02-11 20:38:55
Det är inte ofta jag, numer får skratta när jag tittar på svensk TV men det har jag gjort den här veckan. Det går en serie på tv4 som heter "halv åtta hos mig" och bygger på att svenska amatörkockar bjuder hem tre, för dem, obekanta människor på middag. Det hela går ut på att de röstar på varandras mat och värdskap och vinnaren får 15 000 kr. Normalt brukar det vara okända människor men den här veckan var det förälder till svenska kändisar. Fyra speciella personer som förenas och den minsta gemensamma nämnaren är att kunna laga mat. Ingen av dessa fyra var särskilt bra på matlagning och den ena personen var roligare än den andra. Oh, vad jag har skrattat! Om ni har tillfälle titta gärna på reprisen på tv4 play!
.
Leif Eklöf, pappa till Sofia Wistrand
Cian Bornebusch, mamma till Josephin Bornebusch och syster till Claudia Galli
Linda Bergling, mamma till systrarna Graaf
Nabil Al Fakir pappa till, ja ni vet vilka!
.
Cian Bornebusch, Leif Eklöf, Linda Bergling och Nabil Al Fakir.

Blandat // 3 kommentarer




Leia ♥

Svenska program brukar inte vara så bra.

2010-02-12 13:17:32 http://leiabloggar.blogg.se/
Ranja

Vilken bra blogg du har / Ranja

2010-02-12 22:30:53
Lena

Tack så mycket!

2010-02-13 15:12:43



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!