För det som göms i snö kommer......

Publicerat 2010-02-23 16:25:15
Det är inte lätt att hitta ett bra ämnen att blogga om den här årstiden. Det är inte så mycket som händer men ändå lever vi alla i en vardag som består av 24 timmar. Jag tittade ut och funderade över vad jag skulle skriva om och bestämde mig för att fånga dagen "Carpe Diem" genom att gå ut i solen. Trots att väderlekstjänsten lovar oss mer kyla och att tågtrafiken kommer att påverkas ytterligare några dygn så vet jag att allt bara kan bli bättre.
-♥-
-♥-
För det som göms i snö kommer fram i tö, pling, pling....
...
-♥-
Mitt päronträd med korkar och lyktor!
...
-♥.

Här har jag försökt ta några fotografier på en pudelvalp. Inte lätt!
...

Foto // 1 kommentarer




Bella

Härliga bilder. På bilderna ser vinten härlig och vacker ut :)



Pudeln med för all del. kram

2010-02-23 22:09:49 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!