Snart alla hjärtas dag

Publicerat 2010-02-06 09:18:22
Nu är det lördag förmiddag igen och allt är lugnt och fridfullt här hemma. Jag hade gärna tagit mig ut för att ta lite foton men det är grått och trist ute vilket inte skapar någon inspiration. Snön börjar bli skitig, ljuset saknas som skapa effekter och det finns inte så mycket att fotografera. Vi får se om jag kommer på något under dagen.
Jag vill påminna er om att det snart är "Alla hjärtans dag" den 14 februari och glöm inte bort era nära och kära. Jag har varit kluven till sådana här jippon men jag har svängt i min uppfattning. Det är ganska mysigt att anstränga sig lite för varandra emellanåt.
-♥-
-♥-

Inspiration // 1 kommentarer




Bella

Usch ja snart är det alla hjärtans dag. En dag med blandade känslor för många kan jag tänka mig..



Men vi tar den med storm! kram på dig Lena :)

2010-02-06 12:38:29 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!