Svar på mina frågor från er

Publicerat 2010-02-13 18:58:20
Jag har i ett tidigare inlägg ställt några frågor till er om vad ni uppskattar och vad ni vill få ut mer av mig här på bloggen. Några kända och några överraskningar. Jag skulle bli så glad om ni, som inte svarat ännu, vågar svara och genom svaren ger mig ytterligare kraft och energi. Om ni är anonyma så kommer ni att få förbli det!


Våga ta en kontakt! Jag skulle uppskatta det!


SNÄLLA!






-♥-
Nu funderar ni nog över om jag fått snurren. Jo, jag har lagt in en bild på en ko och det är faktiskt min bror Stures favoritmodell, en svensk fjällko! Han hade den stående i sin bokhylla och under våra intressanta samtal kunde jag inte släppa blicken från den. Enligt honom är fjällkon inte halvtjur utan en ko d.v.s. att den har inte några horn som koraser från MellanSverige har! Vad vet jag? Personligen tycker jag att den är chic! Svart och vit och ganska smäcker för att vara ko!

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!