Vinterkräksjukan har slagit till

Publicerat 2010-02-28 20:24:31
Nu har jag åkt på vinter-kräk-sjukan och mår inte så särskilt bra. Jag fick vända i dörren på jobbet och bege mig raka vägen hem! Puh..... Smittan sprider sig som en löpeld genom landet och den smittar oerhört. JAG HOPPAS DET VÄNDER SNART!
Just nu ligger jag som en liten disktrasa i sängen och tittar på herrarnas 5 mil! Vet inte om jag tycker att det är så spännande men jag hoppas kunna hålla mig vaken till hockeyfinalen. 
Jag lovar alla mina trogna läsare att jag skall försöka komma igen redan i morgon.


---

Blandat // 2 kommentarer




annso

usch, krya på dig!!



Jag vet att du o pappa vill veta om min helg i linköping.

Men vi gjorde inte så mkt, vi myste mest, åt mat, godis och umgicks med larssas bror per och hans tjej alice :)

2010-02-28 21:02:00 http://kiingwood.blogg.se/
Barbro

Stackars Dig! Det är jobbigt att vara magsjuk, men trösten är att det brukar gå över ganska fort. Krya på Dig önskar Sture och jag.

Kram

2010-03-01 14:07:58



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!