1 januari 2010

Publicerat 2010-01-01 11:35:24
Har varit uppe några timmar och allt har känts fridfullt. Alla runt om kring mig ligger säkert och sover efter en långt nyårsfirande. Snön har fallit sakta i två dygn och allt ser rent och fin ut.
.
När jag slog på Nyhetsmorgon och lyssnade till nyhetsrapporteringen från i natt blir man lite nedstämd. Det är alldeles för många som på något sätt påverkats negativt av raketer och bränder. Det känns inte bra!
.
Själv skall jag försöka infria mitt nyårslöfte genom att ta en lång promenad och hälsa på en släkting till Mr Buddha som råkat ut för en allvarligare sjukdom. Jag tror att hon skulle uppskatta lite omtanke.
♥♥♥
Lite flärd!
♥♥♥

Blandat // 1 kommentarer




ANNSO

sv; vad glad jag blir. Det kan jag lova att jag ska =) kramar till dig!



2010-01-01 11:48:32 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!