Känner sorg.....

Publicerat 2010-01-31 09:45:48
..... när jag hör rapporteringen om den högt uppsatt polischef som är misstänkt för våldtäkt och försök till våldtäkt mot barn. Jag känner mig förbannad över att ett sådant maktmissbruk av en person som fått ett förtroende.  Jag har själv i många år arbetat som polis och vet hur utsatta poliserna är och att de i vardagen måste skydda sin trovärdighet. Allmänheten måste känna trygghet och ha ett förtroende för polisen, som är en viktig del i det demokratiskt system. Däremot känner jag mig stolt över att polisen inte mörkar en sådan här historia utan hantera de egna interna problemen på samma sätt, som vilken misstänkt som helst.
Vi måste visa stöd och skapa skydd för våra utsatta barn och kvinnor!

...

När jag nu bor i Dalarna måste jag visa några dalahästar!




Så här fridfullt borde alla få ha det!


Blandat // 2 kommentarer




annso

sv; tack lenis! :)

2010-01-31 16:29:15 http://kiingwood.blogg.se/
annso

sv; jag ahr köpt dom på en inredningsbutik som heter village, och den ligger i den nya gallerian ungefär där vid make up store och Wayne`s Café :) Vet du var jag menar?

2010-02-01 09:58:35 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!