Läskiga bilder - klet och smet

Publicerat 2010-01-21 20:38:58
Visst har jag fått en fin design av min blogg. Tack Amanda!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
.
Nu är jag hemma efter två dagars möte med jobbet. Mötet hölls på ett hotell i Värtahamnen i Stockholm och det fanns inget, absolut inget, som jag ville fotografer. Allt upplevdes som trist i den miljön! Jag kommer att visa några bilder som inte tillför mycket för eftervärlden men det kan vara intressant att visa hur trist det kan bli eller se ut runt oss emellanåt!

På konferens!
Jag hann med att trycka i mig av det här också!
...
Läskig bild!
Måltid på flyget till Gran Canaria!

Blandat // 1 kommentarer




annso

designen blev oerhört fin !:D

2010-01-22 00:11:58 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!