Man blir alltid förälskad......

Publicerat 2010-01-03 16:40:56
.......... när man möter en liten puppy! Idag var vi bjuden till Helen på en härlig lunch och hon visade oss sin lilla Sia, en cockerspanielflicka 12 veckor gammal! Det är alltid roligt att få möta små obekymrade, livfulla varelser som bara njuter av att få uppmärksamhet.
.
Ni skall veta att det inte är enkelt att försöka ta mysiga, vackra Puppy-bilder på en liten livfull valp men det är nog så det skall vara!
♥♥♥
Gosse, vad man kan se ledsen ut!
Foto: Lena Rollmar Kårén
♥♥♥
Snygging!
Foto: Lena Rollmar Kårén
♥♥♥
Foto: Lena Rollmar Kårén
♥♥♥

Blandat // 3 kommentarer




Helen Häljebo

Hej Lena!

Det var roligt att ni kom och hälsade på mig och Sia. Fina bilder, jag undrar om du skulle kunna tänka dig att maila över några av dem till mig på adressen ovan?

Mvh Helen.

2010-01-04 12:30:39
Junitjej

Hundar är verkligen det bästa som finns!!

2010-01-04 21:46:23 http://junitjejen.se
Bella

åh vilken sötis :)

2010-01-06 19:26:02 http://bellablogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!