Omorganisation på jobbet

Publicerat 2010-01-12 18:30:10

 

Idag har cirkusen satt igång! Den stora omorganisationen från fyra myndigheter till ett nytt Transportverk och vad tycker jag om det? Inte vet jag men jag hoppas på att det kommer att bli bra. Jag känner ingen oro för mitt eller andras arbete men det kommer att flöda med nya chefer lite här och var och alla vill sätta sin prägel! Det innebär att massor av kraft kommer att gå åt för att vänta på klartecken för vad som skall prioriteras och på vilket sätt. De senaste fem åren har jag gått igenom två stor förändringar och nu detta.

 

I morgon åker jag till Stockholm på jobb och hoppas kunna passa på att shoppa lite.

 

Nu lyssnar vi på Santana och Clapton

 

 


Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!