Scrapbooking

Publicerat 2010-01-27 18:09:53
Något som ligger i tiden är Scrapbooking. En form av klippa/klistra där resultatet kan bli ett vackert kort. I välsorterade butiker finns specialmaterial och det arrangeras helgkurser för att lära sig tekniken.
.
För några år sedan fick jag ett gratulationskort från min son som påminner om den nya flugan Scrapbooking. Han använde de han hade för stunden och kortet blev så här charmigt!
...
...
Material:
En bit kartong
Gul eltejp
Ett allvarligt foto på sig själv
Spretig killig handstil
Ett frimärke (svårt att få fäste)
Klart!
Scrapbooking!

Inspiration // 1 kommentarer




Junitjej

Åååh, vilket fint kort du fick av sonen! Charmigt gjort, tycker jag. Roligt att du har sparat det!

2010-01-27 19:00:14 http://junitjejen.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!