Skön eftermiddag

Publicerat 2010-01-05 16:59:13
Vilket fantastiskt väder det har varit trots att termometern visade - 19 C. Vid 12.00 tog Mr Buddha med mig på en biltur när han tyckte att bilen behövde en sväng för att komma i form. Vi bestämt oss för att åka till Säter och äta en lunch och jag satt bara och myste! Vägarna var torra och allt glittrade vitt och fint. Däremot tyckte Mr B inte att det var så roligt. Av någon anledning gillar han inte när det är kallt och han gjorde vad han kunde för att försöka övertyga mig om det. Allt slutade med att jag, efter en någon timme, fick honom att inse vilket vackert landskap vi bor i och hur fantastisk vacker dag det var! MAN MÅSTE LEVA HÄR OCH NU ..... Pust .........
---

YES, I am!

 

---


Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!