Super Service

Publicerat 2010-01-02 12:29:31
Någonting som bär mig emot är när jag skall köpa nya jeans. Pust...... den storlek jag tror att jag har stämmer sällan, och jag hittar sällan de jeans jag egentligen vill ha. En dag som idag hade jag bestämt mig för att ta mig lite extra tid och verkligen ta stöd från butiken.


Första besöket var på Carlings. Jag möttes av "Jesus" och vi gick runt och tittade. Jag skulle vidare i ett annat ärende så han lovade mig att tänka till innan jag var tillbaka. Därefter gick jag till JC och träffade Kristoffer. Han bar och bytte byxor åt mig. Jag var ute efter ett par jeans med karaktär varför jag gång på gång sa: För lite karaktär, för lite karaktär!!
.
Äntligen hittade jag de jeans jag verkligen ville ha och gick tillbaka till Carlings. Där hade "Jesus" tagit sig tid och letat fram både jeans och tshirt och vi lyckades hitta en t-shirt med KARAKTÄR! Tack "Jesus"!
.
Tack killar för den underbara servicen ni gav mig!
♥♥♥
Kristoffer på JC i Borlänge
♥♥♥

"Jesus" på Carlings i Borlänge!

♥♥♥

Blandat // 1 kommentarer




ANNSO

hur får du dom att ställa upp på kort? frågar du bara? :)

2010-01-02 17:30:12 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!