Birds

Publicerat 2010-07-20 16:54:07
Idag har det varit mulet väder men jag tog ändå med mig min kamerautrustning för att hitta fina motiv. Jag hamnade på Sahlins strutsfarm i Borlänge. Det uppskattade var att de hade kycklingar i en bur ute på gården och de var så söta och rörliga. Jag må erkänna att det inte var lätta att få fokus på de små krabaterna. De hade också vuxna strutsar som bara stod bara stilla och glodde. De ser inte särskilt smarta ut! Mötet var roligt och jag hoppas ni gillar bilderna!
...
...

Foto // 2 kommentarer




Monika

Haha, det är inte ofta man ser strutsar! Söta ungar!

2010-07-21 10:05:34 http://monnetankar.blogspot.com
Kjell E

Strutsar är rätt tacksamma att fotografera, man kan helt inrikta sig på kompositionen.

De har ju samma uppsyn hela tiden.

I Borås djurpark hade de en kul Struts förra året.

Den inriktade si på en besökare och så följde den denne så långt den kunde.

Sen började proceduren om igen.

Kom du in i buren för att fota?




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!