Summering av min semester

Publicerat 2010-07-22 15:27:38
Hittills har den här sommaren varit händelserik med många besök på olika platser i landet. Det som har påverkat mig mest är Skåne med de fantastiska badstränderna i Falsterbo och Sandhammaren. Vidare har Norrtälje också påverkat mig med den idylliska miljön med rosor efter fasaderna.
.
Här kommer ett bildkollage från den senaste månaden!
...
Rapsfält på vägen mot västkusten             Fjällbacka                                  Fiskebäckskil
Jordgubbstårta                                                                                            Varberg
Tylösand                                        Falstero                                      Sandhammaren
Norrtälje                                           Valsan                                    Styrsjöbo

Blandat // 4 kommentarer




annsoo

jag hoppas det blir fler ggr, för jag vill verkligen följa med!

2010-07-22 15:41:30 http://kiingwood.blogg.se/
Monika

Åh, vilket härligt sommarkollage! Det har verkligen varit en bra sommar, som visserligen inte är slut än, men vädret ska ju tydligen vara lite svalare framöver. Så himla gammal är du ju inte, men mr Buddha kanske är mer överseende med vad du spenderar pengar på? :-) Ha det gott!

2010-07-24 14:33:28 http://monnetankar.blogspot.com
Bildgatan-Avsändare Margareta

Jag håller med kommentaren ovan om ditt vackra kollage som visar många platser i Sverige, semesterorter skulle jag nästan skriva.

2010-07-25 20:26:09 http://bildgatan.designa.nu
Sussi

Ser ut som en riktigt underbar semester! =D




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!