Värdelös dag

Publicerat 2010-07-29 16:52:50
Rubriken kanske låter lite väl drastisk men just nu har vi ett värdelöst väder. Det bara regnar och regnar och det känns tungt. Ett tryck som gör att det känns som att mitt huvud ska spricka. Det vänder säkert, hoppas jag! Vidare känns det att det är första jobbarveckan efter semestern och det ska bli riktigt skönt att få lite helg. När man kommer in i vardagen uppskattar man sin lediga tid. Känner för lite rött vin med något gott till!
.
Idag har jag ätit lunch med en av mina bästa vänner Maria. Allt sas på 35 minuter. Det finns inget som kan stoppa oss och det är så man ska känna när man har riktiga vänner :-D.
...

Foto // 2 kommentarer




annsoo

tack lena!! :) Kram

2010-07-29 19:41:20 http://kiingwood.blogg.se/
Maria-Thérèse

Låter som du behöver choklad! Marängsviss! Var det inte länge sedan du åt marängsviss?

2010-07-29 20:34:35 http://blog.afiori.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!