En trevlig kväll i Valsan

Publicerat 2010-06-20 14:21:48
Vi hade en underbar dag/kväll tillsammans med våra vänner Annicka och Lars! Vädret var helt perfekt för att sitta ute och vi bastade och badade i omgångar. Det kändes så rofyllt att få sitta på brygga och bara titta ut över sjön och lyssna till lommen. Naturligtvis tittade vi på Viktorias och Daniels bröllop. Jag tror inte ett enda öga var torrt i stugan! Hahahah...
.
Som vanligt hade vi roligt och diskussionerna gick både högt som lågt. Den absolut mest spännande diskussionen var när Lars försökte övertyga Mr Buddha om att han måste bli en stor entreprenör! Hahahah.... Mr Buddha är Mr Buddha! Det finns faktiskt ett skäl till varför jag kallar honom Mr Buddha.
.
All mat jag hade med mig uppskattades och vi behövde verkligen inte känna oss hungriga när vi gick och lade oss. Men ett stor misstag gjorde jag redan när vi kom. När jag skulle ställa in min silltårta i kylen, lossnade bottnen och allt ramlade på golvet. Det var första gången jag försökt mig på rätten och fick aldrig smaka om jag lyckats. Vilken entre!
...
Kvällen meny:
Nubbesallad
Västerbottenpaj
Grillad Fransyska/Färskpotatis/sallad
Jorgubbstårta

Foto // 3 kommentarer




Johanna - Fotoblogg!

Åhh vad härligt det lät, god mat, bastu & hav! Jättefina bilder också, särskilt jordgubbstårtan. :)

2010-06-20 20:28:04 http://lionfish.blogg.se/
Mirre - Fotande Hundtoka

Ohh låter ju hur trevligt som helst, hade velat vara med. Så tjusiga bilder med

kram

2010-06-20 23:13:47 http://myflowergirl.blogg.se/
Monika

Så somrigt och härligt det ser ut! Blir grymt sugen på jordgubbstårta! Men det får jag på midsommar. :-)

2010-06-21 21:02:08 http://monnetankar.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!