Nu........

Publicerat 2010-06-24 17:55:18
....... tänker jag inte göra något vettigt på fyra veckor. Däremot ska jag fotografera i massor, umgås med vänner, läsa böcker, blogga, måla tavlor och kanske ta mig några Campari däremellan. Det låter väl skönt, eller hur!
.
Idag när jag kom hem från jobbet var jag fullständigt urlakad. Hamnade i soffan och slocknade som en liten ..... Mr Buddha jagade ut mig och motiverade det med att vi inte kan sitta inne en dag som denna. Helt rätt! Vi tog oss en liten drink och bara satt och myste i solen.
.
I morgon är det midsommarafton och det kommer att bli en stillsam afton. På morgonen åker vi och hämtar Buddhas döttrar i Falun, därefter raka vägen upp till Dalarnas pärla Tällberg. Vi sätter oss i en backe och fikar och tittar ut över Siljan. Därefter blir det förmodligen Hjortnäs ångbåtsbrygga som också är en fantastisk plats med anor. Per mor, barnens farmor har en stuga i Valsan. Hon är till åren kommen varför jag tycker att vi ska ägna lite för henne också!
.
Sedan bär det av till........
♥♥♥
Min MacBook, tre DVD Photoshop, böcker och Campari
♥♥♥

Blandat // 4 kommentarer




Mirre - Fotande Hundtoka

Ohh låter som en superskön avkopplande helg =D semester. Du behöver ju verkligen det som du rest runt och sådant.



JAha du menade så =), tackar

kram

2010-06-24 18:33:24 http://myflowergirl.blogg.se/
Halloj världen! /Inger

Trevlig midsommar och semester! :)

Lena

Ni ska veta att jag äskar att åka bil och i jobbet är det bara tåg och flyg! När jag sitter bredvid Mr Buddha och omgivningen bara passerar tycker jag livet är underbart!

2010-06-24 19:11:34 http://rollmar.blogg.se/
K

Härlig inställning! Ha en fortsatt trevlig midsommar och en bra semester! Håller tummar o tår för vackert väder! "Because we're worth i"t! Jag har oxå semester nu. Tjing

2010-06-25 20:52:38



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!