PS.

Publicerat 2010-06-09 19:55:29
Jag hade planer på ett inlägg där jag fotograferat mina tår som jag lagt upp på sätet, mitt emot den plats där jag satt, när jag åkte med tåget mot Stockholm i morse. Mr Buddha tittade mig djupt i ögonen och sa: "Lena, du måste tänka på ditt anseende". Jag håller nästa med honom för att bilderna var tagna med mitt macro 70-300  och i absolut macroläge.  De blev fruktansvärt fula. Mina tår såg ut som inlagda grisfötter. DS
Blandat // 2 kommentarer




Mirre - Fotande Hundtoka

haha. men nu vill man ju se bara för det ;)



kram

2010-06-09 21:45:11 http://myflowergirl.blogg.se/
Päivi Trollek

Vi vill se Lenas tår! Vi vill se Lenas tår! Vi vill se Lenas tår! Vi vill se Lenas tår! Vi vill se Lenas tår! Vi vill se Lenas tår! Vi vill...

2010-06-11 10:27:29



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!