Summertime in black!

Publicerat 2010-06-10 20:20:12
Idag när jag skulle ta tåget till Gävle fick vi, efter 100 m, backa tillbaks till perrongen för att åka buss till Gävle. Det var en kontaktledning som havererat. Tiden var knapp inför mötet i Gävle varför jag bestämde mig för att ta min egen bil istället. Jag tuffade på mot Gävle och tyckte att jag hade gott om tid och anlände 30 minuter innan mötet till stan. Oj, oj.... det var skolavslutning och jag tror att alla parkeringar i hela stan var upptagna. Jag snurrade och snurrade men till slut hittade jag en parkeringsplats i ett parkeringshus. "I hate parkinghouse"! Varför vet jag inte men det kanske kommer från min tid som polis. OK, jag springer in till mötet svettig och smått stressad!
.
Som ni kanske kommer ihåg så var det kall i Gävle tidigare i veckan när jag var där varför jag klätt mig ordenligt i mörk svart kostym. Snacka om att det blev fel!!!!!
.
På vägen hem ringde Mr Buddha och frågade om jag var hungrig och om jag ville ha en liten "stänkare" när jag kom hem. Nja, sa jag men han övertygade mig om att det var den sista fina dagen innan helgen och att det skulle vara mysigt med lite gott. OK!
.
När jag kom hem hade han grillat köttbit med klyftpotatis och sallad. Innan middagen fick jag en god drink som vi tog i den sköna eftermiddagssolen.
...
Mr Grill vs. Mr Buddha! (tyvärr överexponerat foto)
...
Mums fillibabba!
...

Blandat // 1 kommentarer




annsoo

men åh så gott. o vad gulligt av pappa pelle :)



vad pratar ni om på era möten? jag är nyfiken ^^,

jag förstår att det är massor ni pratar om. men berätta något :)

2010-06-10 21:01:16 http://kiingwood.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!