Foto - "att fotografera mat"

Publicerat 2010-03-22 16:47:09
Att fotografera mat tycker jag är svårt och det är lätta att få maten att se mindre aptitlig ut. Jag visar här nedan några lyckade och mindre lyckade fotografier.
---
---
Gegga
.
---
Daller
.
---
Spya
---
Disktrasa

Foto // 1 kommentarer




Åke Blomqvist

Att fotografera mat är kul, och hur man tillagar rätten. Jag har gjort bildspel i Power Point och skickat till vänner, min bror frågade häromdagen efter ett fiskrecept de fått på mail som de inte fann nu. Kommer själv att lägga upp bider på maträtter. Har mycket sparat. Visst är det svårt ja att foto, men Du har lyckats bra. Bara inspiratonen av att se ingrediensera är trevligt.

2010-03-28 13:12:24 http://www.nacka144.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!