Idag......

Publicerat 2010-03-30 18:05:47
...... är det en dag då jag vill genomgå en ansiktslyftning, fettsugning av underhakan, ögonlockslyft, bröstinplantat, fettsuga underarmarna och låren,  ta bort celluliter, köpa hårförlängning, förlänga naglarna och bli 35 år yngre, men jag får nog duga så som jag är.
.
Jag hittade ett klipp med Leonard Cohen på Youtube och han har bara blivit sexigare med åren. Vi får hoppas att det blir så för min del också!!!???? Min mor var en mycket klok människa och sa många gånger till mig: "Lena, om du får bekymmer, gå fort och se glad ut". Det är bara att sätta igång och kuta.
.
Idag har jag utnyttjat ett presentkort för en makeup hos Body Shop. Det blev turkost! En sak kan jag lova er, ni kommer inte att få se resultatet. hahahah oj, oj, oj ...... Däremot kan jag rekommendera nedan Body Butter!
...

Blandat // 2 kommentarer




annso

haha, kom igen nu lena. nu vill vi se lite hud här ;) skämt åsido ^^,

2010-03-30 22:37:28 http://kiingwood.blogg.se/
Mirre

ibland har man dessa dagar då man känner sig som en påse sopor, men du suger jättebra som du är, tro inget annat



kram

2010-03-30 23:05:09 http://myflowergirl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!