Ny dag nya drabbningar

Publicerat 2010-03-04 21:20:10
Nu har det gått en arbetsdag och det känns riktigt bra. Skönt att fått ordning på vardagen. Igår kväll började jag inventera alla mina skåp för att se om det fanns något att rensa bort. Det som stod på tur var alla mina handväskor. När användes de senast? Ut på blocket med dem! Nästa allt såldes på ett par timmar och nu är det alla kläder jag ska gå igenom! Det känns så underbart skönt och befriande. Steg 3 är övriga onödiga prylar som står lite här och där.
-♥-


-♥-

Vidare har jag för ett tag sedan börjat sy en svart långklänning som skall användas vid ett särskilt tillfälle. Det verkar som det kan bli något av den. Jag kommer att visa mer av utvecklingen allt eftersom.


Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!