Ordning & Reda

Publicerat 2010-03-08 13:53:37
Efter mötet i Stockholm passade jag på att besöka butiken "Ordning & Reda". Jag har alltid varit intresserad av papper, pennor och andra tillbehör som kan förgylla mitt estetiska behov av snygga kontorsartiklar. Nackdelen är priserna varför jag får rannsaka mig om jag verkligen har behovet. Den här gången köpte jag ett enkelt pennfodra i konstläder, som passar till mina handväska och en musmatta.

Jag hade turen att hinna med ett tidigare tåg. Mötet slutade tidigare än beräknat och jag strosade mot centralen. Jag hör en visselpipa och ser att det är tåget mot Dalarna är på väg att avgå varför jag kastar mig med dödsförakt in genom dörrarna och hann med. Det är alltid skönt att få komma hem lite tidigare än beräknat.
.
-♥-
.
Pennforalet är av vitt konstläder (79:-) och får plats med 4-5 pennor. Perfekt för att ha i handväskan. För er som äger en IPhone har de snygga skinnfodral i olika färger för 149:-.

Inspiration // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!