Till Stockholm igen

Publicerat 2010-03-08 06:59:11
På plats på tåget igen och kl är 06.50. Jag är inte vän av att stiga upp tidigt på morgonen men idag gick det riktigt bra. Kanske beror det på att det är vårkänning i luften och att det är ljusare på morgonen. Härligt väder är det ute och tåget är fullbokat. Idag är tåget välfyllt med trötta Vasaloppsåkare som ska ta sig hem söderut. Ingen säger någonting och det kan jag förstå.

Jag var med på den tiden när X2000 introducerades och då såg utbudet helt annat ut. Maten låg på vackra brickor, stjärnkockar hade komponerat maten, det fanns salt och pepparkar och mycket annat på brickorna. Oh, det är inte lätt att skriva när hela vagnen skadar som en centrifug Numer ser det ut så här:
---
.
Jag tycker det är helt ok!

Blandat // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!